KSIĄŻKA - THE PERFECT GAME #1 ROZGRYWKA - RECENZJA

Przeczytanie tej książki zajęło mi dosłownie dwa wieczory i było całkowitą przyjemnością. Z racji tego, że miałam okazję znaleźć się w posiadaniu egzemplarza przedpremierowego, postanowiłam dodać recenzję właśnie na dzień przed sklepową premierą :)




Z pewnością są Wam znane historie miłości  'zwykłej' dziewczyny i sportowca znanego w całej szkole, za którym to uganiają się wszystkie dziewczyny. Pomyślicie zatem - nuuuda. Ileż można patrzeć (a w tym wypadku czytać) na te powtarzające się opowiastki o cudownej miłości.

Po przeczytaniu kilku pierwszych stron ja również miałam takie odczucia. Znany 'super chłopak' uganiający się za zwykłą dziewczyną, można nawet powiedzieć 'szarą myszką'. Ona mówi nie, pewnie w końcu się zgodzi, odmieni się jego życie i będą żyli dłuuugo i szczęśliwie a każda kolejna strona będzie opisywała ich szeptanie do uszek i łaskotanie się na każdym kroku.
Okazuje się jednak, że no.... niezupełnie.
Owszem, Cassie (główna bohaterka) długo nie poddawała się zalotom Jacka. Nie chciała być jego kolejną zdobyczą, kolejnym trofeum o którym on zapomni w mgnieniu oka. Stawiała opory, chociaż od pierwszego wejrzenia wpadł jej w oko. W końcu postanawia umówić się z nim, aby tylko w końcu dał jej spokój. Od momentu spotkania stają się praktycznie nierozłączni a w oczach znajomych tworzą parę idealną. Otacza ich również grono jego fanek, które próbują zniszczyć to, co razem stworzyli.
Jack doskonale rozwija się jako sportowiec, jego kariera w mgnieniu oka wspina się na kolejne szczeble. Wyjeżdża, a ich związek zostaje poddany bardzo ważnej próbie. Przypadkowo napotkana dziewczyna, za pomocą ukartowanego planu zmienia wszystko o 360 stopni.

Książka z początku wydawała mi się typową lekturą dla młodzieży. Pojawiające się tam wątki erotyczne i ta 'chora' intryga zmieniająca zupełnie wszystko, przekonały mnie jednak, że i starsi czytelnicy chętnie sięgną po tę propozycję.

Czy Jack, dotychczasowy macho i 'bawidamek' na prawdę poznał smak prawdziwej miłości? Czy jest możliwe aby dwie, wbrew pozorom całkiem różniące się od siebie osoby miały szansę na stworzenie udanego związku? Czy kłamstwo jest w stanie w ułamku sekundy odmienić czyjeś życie?

Zachęcam do zapoznania się z książką. Premiera już jutro!

Komentarze

Popularne posty