BINGO SPA - KONCENTRAT CYNAMONOWO-KOFEINOWY - OPINIA

Koncentrat cynamonowo-kofeinowy to świetny produkt, który umożliwia nam wykonanie profesjonalnego zabiegu w domowym zaciszu. Zawiera olejki: cynamonowy, pomarańczowy, goździkowy oraz kofeinę, które odpowiedzialne są za redukcję podskórnej tkanki tłuszczowej.



Produkt ma na celu wyrównanie kolorytu skóry i poprawienie jej ogólnego wyglądu. Nawilża i wygładza. Zmniejsza widoczność tzw. pomarańczowej skórki (cellulit). Po stosowaniu produktu skóra staje się bardziej napięta i jędrna. Używanie produktu na okolice brzucha i ud sprawia, że te partie ciała wydają się smuklejsze.


Kilka dni temu postanowiłam wypróbować ten produkt, który od dobrych kilku miesięcy leżał na półce i czekał na swój moment. W planach miałam zastosować go po kąpieli, jednakże ostrzeżenie na opakowaniu wyraźnie mówi, aby nie stosować go po kąpieli, gdyż może wystąpić silne uczucie grzania i pieczenia. Nie chcąc ryzykować, zastosowałam się do tych zasad. Zaraz po odkręceniu opakowania 'zaatakował' mnie przepiękny zapach. Najbardziej wyczuwalny jest cynamon oraz pomarańcza. Piękny i bardzo przyjemny, Kojarzący się z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia :D
 Nałożyłam niewielką ilość produktu na okolice brzucha oraz uda. Szczelnie owinęłam folią spożywczą posmarowane miejsca i wyłożyłam się na kanapie. Zaleca się, aby pierwszy zabieg trwał tylko 5 minut. W ciągu tego, jakby mogło się wydawać, krótkiego czasu skóra pod folią zaczerwieniła się. I grzało... oj niesamowicie grzało! Tak jakby przyłożyć sobie naprawdę ciepły termofor. Skóra w dotyku była chłodna, grzanie więc było tylko takim uczuciem. Po upływie czasu zdjęłam folię i zmyłam resztki produktu chłodną wodą. Zaczerwienienie utrzymywało się jeszcze przez kilka, może kilkanaście minut. Skóra była gładka i przyjemna w dotyku, a piękny zapach utrzymywał się jeszcze przez kilka godzin ;)

Kolejny zabieg może trwać 20 minut - ale opieramy się głównie na obserwacji skóry. Jeśli odczuwamy znaczne pieczenie/grzanie możemy (a nawet jest to konieczne!) skończyć przed czasem.
Długość zabiegów dostosowujemy do swoich potrzeb, z kolejnymi zabiegami stopniowo zwiększamy czas, ale tak aby nie przekroczyć 45 minut. Zabieg wykonujemy średnio co 4-5 dni.


Jest to produkt o bardzo silnym działaniu, nakładamy go więc naprawdę niewielką, cienką warstwę. Możemy także wymieszać go z ulubionym kremem/balsamem do ciała.

Wykonałam dopiero dwa zabiegi, mam wrażenie, że moja skóra już nie żyje swoim życiem jak dotąd, a jest bardziej napięta i jędrna. Stosuję go chętnie dalej bo jestem naprawdę ciekawa efektu po serii zabiegów (5).



WAŻNE - przed użyciem zaleca się zrobienie próby uczuleniowej (czego ja oczywiście nigdy nie robię :P) Niewielką ilość preparatu wsmarowujemy na skórę przedramienia i pozostawiamy do następnego dnia. Lekkie zaczerwienienie jest normalnym objawem, jeśli jednak zaczerwienienie nie zniknie w ciągu 24h - produktu stosować nie możemy.



Zakupić możemy go oczywiście w sklepie BingoSpa, a jego cena to 36zł (obecnie w promocji za 29,80zł!)



Komentarze

  1. Kompletnie nieznany mi produkt. Co prawda nie lubię zapachu cynamonu, ale opis działania i tak zachęca by spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam robić sobie kompresy z takich masek albo olejować włosy. Zauważam wtedy dużą poprawę kondycji włosa :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na głowę taki koncentrat?! Odważnie. Bałabym się, że wypali mi skórę głowy :D

      Usuń
  3. Przydało by mi się!, teraz jest idealna pora roku na takie zabiegi Stosowałam kiedyś podobnie działający balsam i byłam zadowolona z efektów, jak znajdę ten w drogerii na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować tego produktu. Ale z tego co widzę zapowiada się bardzo ciekawie do tego ten zapach cynamonu uwielbiam. Jak znajdę gdzieś u siebie w drogerii to to będą kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Bingospa, lecz tego produktu nie miałam jeszcze w swoich rączkach:)
    Idealny zapach na okres jesienno -zimowy.
    Z czysta przyjemnością wypróbuj, zwłaszcza że mają dobrej jakości kosmetyki w przystępnych cenach.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Koncentrat na poprawę skóry? Chyba już i tak mi nic nie pomoże :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, szczególnie zapach taki świąteczny :D myśle, że jakby uzupełnić kurację ćwiczeniami efety mogłyby być świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena przystępna a koncentrat naprawdę obiecujący. Namówiłaś mnie na niego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz podoba mi sie ten zapach, kojarzy się ze świętami. A próby uczeleniowe to bardzo wazny aspekt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty