Kampania Werther's Original Soft Caramels - Rekomenduj.To

Słodka kampania Werther's Oryginal już niestety dobiega końca. Paczka ambasadora zawierała aż 14 opakowań tych pyszności - rozdane rodzinie i znajomym, reszta zjedzona z wielkim apetytem!

Są przepyszne! A zapach? Mmmmm, ślinka cieknie na samą myśl.

Cukierki Werther's Oryginal Soft Caramels to miękkie karmelowe cukierki, ich receptura oparta jest na połączeniu prawdziwego masła i świeżej śmietanki - naprawdę, wyczuwa się to w smaku.
Są naprawdę bardzo miękkie, lekko ciągnące, ale nie zaklejające ust od środka i nie sprawiające problemów dla osób ze sztucznym uzębieniem ( :D ) . Świetnie smakują zjedzone od tak, w trakcie dnia, ale można wykorzystać je także na wiele innych sposobów. Z racji tego, że niestety moja kuchnia jest w całkowitej rozsypce (ahh, czy ten remont się kiedyś skończy?!) nie mogłam sobie pozwolić na gastronomiczne podboje z karmelkami. Ale zrobiłam w naprawdę łatwy i szybki sposób świetny sos karmelowy do truskawek. Do kubka wrzuciłam garstkę cukierków (wcześniej oczywiście pozbawiłam je papierka), dodałam dwie łyżki mleka i wrzuciłam do mikrofalówki na całą minutę. Smakowało wybornie, a znakomity zapach rozprzestrzenił się po całym mieszkaniu ;)


Osobiście, nie przepadam za  'mordoklejkami' ale te cukierki są genialne! Kto miał okazję wypróbować - wie o czym mówię, kto jeszcze nie spróbował niech szybko biegnie do sklepu po paczuszkę !



Komentarze

  1. Ale słodkie połączenie :) Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te cukierki, szczególnie te landrynkowe mleczne. Piękne zdjęcie! Na pewno wypróbuje ten przepis, bo efekt jest wyborny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie proste a takie pyszne ;) a zapach karmelu w całym mieszkaniu, mmm <3

      Usuń
  3. Nie jadłam takiego połączenia. Narobiłaś mi takiego smaka, ze nie moge.. czuję już ten zapach, jeju!! Dzieki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty