Kampania Lech Lite - Testmetoo

Przesyłka nowej kampanii TestMeToo - Lech Lite trafiła w moje ręce. 


Przesyłka zawiera 2 czteropaki piwa Lech Lite - łącznie 8 puszek o pojemności 0,33ml.



Piwo chłodzi się już w lodówce, a ja przygotowuję się do jego spróbowania. Tym czasem kilka słów o piwie Lech Lite.








Lech Lite to piwo z gatunku Lager,  o niższej zawartości alkoholu (3,5%). Charakteryzuje się łagodnym i orzeźwiającym smakiem. Ma ponad 30% mniej kalorii niż inne, dostępne na rynku piwa tego gatunku. (330 ml zawiera jedynie 96 kcal).





Strona WWW
*
Profil FACEBOOK
*
Profil INSTAGRAM


#LechLiteTestMeToo

Komentarze

  1. Ja testuje Lech tego pomarańczowego pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się udało załapać do testów Lecha Orange :)
    Tego piwa jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam okazji testowac tego piwa. u kolezanki pilam lecha, ale pomaranczowego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty