Inebrya Ice Cream Liss-Pro - OPINIA

Próbki szamponu i maski do włosów - przetestowane!


Szampon wygładzający wzbogacony kawiorem do niesfornych włosów - czyści, odżywia i wygładza niesforne włosy. Pozostawia je gładkie, miękkie i błyszczące.
Szampon spisał się rewelacyjnie! Bardzo przyjemny zapach, kojarzący mi się z profesjonalnymi zabiegami w salonach kosmetycznych, lekko słodkawy. Przezroczysty kolor, konsystencja rzadka, prawie wodnista, co z początku mnie zmartwiło, ale okazało się, że szampon świetnie się pieni a saszetka spokojnie wystarczyła na umycie moich grubych włosów. Włosy, chociaż płukane chłodną wodą nie splątały się, były naprawdę miękkie i gładkie.

Maska wygładzająca do niesfornych włosów wzbogacona kawiorem, głęboko odżywia i pozostawia natychmiastowy efekt wygładzania. Nanieść na umyte włosy, na całą ich długość i końcówki, pozostawić na 5 minut, następnie spłukać.
Zapach tak samo przyjemny jak w przypadku szamponu. Kolor biały, konsystencja gęsta (lekko żelowata?). Już podczas spłukiwania zauważyłam, że włosy są wyjątkowo miękkie, przyjemność sprawiało mi same ich dotykanie.
Po dokładnym spłukaniu, odsączyłam nadmiar wody z włosów za pomocą ręcznika. Pozostawiłam je do spokojnego wyschnięcia na całą noc. Rano byłam zaskoczona efektem. Włosy nadal pięknie pachną, są niesamowicie gładkie i miękkie, nabrały również połysku (ale nie sprawiają wrażenia włosów przetłuszczonych). Co najważniejsze (!) moje baby hair odstające z każdej strony głowy są dzisiaj bardzo grzeczne! Nic nie odstaje, nie elektryzuje się. Efekt piorunujący i to po zaledwie jednym użyciu!


Kosmetyki wygładzające Inebrya są genialne! Polecam każdej osobie z niesfornymi włosami :)


Szampony, odżywki, maski firmy Inebrya w dobrych cenach można zakupić w


Komentarze

  1. Ciekawa recenzja, nigdy nie słyszałam o tej firmie :)
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty