Wafelki Lusette

Chociaż od Dnia Matki minęło już 5 dni, postanowiłam pochwalić się swoją pyszną przesyłką od Lusette. Nagroda z szybkiej akcji na Instagramie,

Paczka zawiera 3 wafelki Lusette o smakach: capuccino, mlecznym oraz czekoladowym.
Dodatkowo mały, złoty atomizer na ulubione perfumy, aby zawsze mieć je przy sobie ;)

Firma zaskoczyła mnie błyskawiczną wysyłką, przesyłka pojawiła się u mnie na drugi dzień od konkursu, idealnie na Dzień Matki.

Wafelki przepyszne!








Strona WWW
*
Profil FACEBOOK
*
Profil INSTAGRAM

Komentarze

  1. Słodka nagroda :) ten atomizer super sprawa- muszę kupić nowy, bo stary od ciągłego noszenia w torebce jest strasznie odrapany :( Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi smaka narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji probowac.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty